Kirkland – Super B-Complex with Electrolytes

  • حمایت از متابولیسم انرژی
  • الکترولیت‌ها برای تعادل سیالات
  • حمایت از آنتی‌اکسیدان
  • پشتیبانی از متابولیسم انرژی، الکترولیت‌ها برای تعادل سیالات، حمایت از آنتی‌اکسیدان

توضیحات

ویتامین‌های گروه B

ویتامین‌های گروه B یک گروه از ویتامین‌های محلول در آب هستند که به خوبی با هم کار می‌کنند تا از سلامتی سیستم عصبی حمایت کنند. با هم، ویتامین‌های گروه B برای تغذیه استرس‌های موقت زندگی روزانه پشتیبانی ارائه می‌دهند. ویتامین‌های گروه B تغذیه متابولیسم انرژی را ترویج می‌دهند و هر ماده‌مغذی نقش منحصر به فرد خود را در حفظ عملکرد متابولیک صحیح ایفا می‌کند.

مصرف توصیه‌شده برای هر ویتامین گروه B به صورت منحصر به فرد متفاوت است، اما مهم است که مقادیر کافی از هر کدام به دست آید، زیرا هر کدام نقش خود را در حفظ سلامت بهینه ایفا می‌کنند. از آنجا که ویتامین‌های گروه B محلول در آب هستند، به طور طبیعی در بدن ذخیره نمی‌شوند و مصرف روزانه از آنها ضروری است. منابع طبیعی ویتامین‌های گروه B شامل محصولات حیوانی مانند مرغابی، ماهی تن، تخم‌مرغ و شیر و همچنین عدس و لوبیا هستند.

 

الکترولیت‌ها

سدیم و پتاسیم مواد معدنی اصلی هستند، به این معنی که هر کدام به مقدار بیشتری از ۵ میلی‌گرم در بدن انسان یافت می‌شوند. هر دو به عنوان الکترولیت‌های مهم محسوب می‌شوند، به این معنی که در محلول به عنوان ذرات باردار ظاهر می‌شوند و این امکان را به وجود می‌آورند که بتوانند الکتریسیته را انتقال دهند. پتاسیم با سدیم همکاری می‌کند تا تعادل آب بدن را تنظیم کند. این امر باعث

می‌شود تا جریان خون و تحویل مواد غذایی به عضلات فعال در هنگام ورزش حفظ شود. هنگام مصرف با مقدار کافی مایعات، الکترولیت‌ها به افزایش هیدراسیون کمک می‌کنند. الکترولیت‌ها نیز برای کمک به تنظیم سیگنال‌های عصبی از مغز و نخاعی به عضلات اهمیت دارند.

مواد معدنی مانند سدیم و پتاسیم نمی‌توانند توسط بدن تولید شوند بنابراین باید از طریق روش‌های غذایی به دست آیند. بهترین منابع پتاسیم شامل میوه‌ها و سبزیجات مانند سیب‌زمینی، آلوچه خشک و موز هستند. سدیم به طور عمده در رژیم غذایی یافت می‌شود زیرا به انواع و اقسام محصولات فراوری‌شده اضافه می‌شود. در طول تمرینات با شدت زیاد، الکترولیت‌ها ممکن است به دلیل تعرق، از دست برود و مصرف مکمل‌ها به ویژه برای افراد فعال ورزشی مناسب است.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Kirkland – Super B-Complex with Electrolytes”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهی
شما هم به این محصول امتیاز دهید
کیفیت
میزان اثربخشی
بسته بندی
ارزش نسبت به قیمت

امتیاز شما به این محصول
0 از 5
امتیاز مجموع این محصول
0 / 5