Webber Natural – Bone Health Calcium Vitamin D3 500mg 200IU

  • به ساخت استخوان ها و دندان های قوی کمک می کند
  • ویتامین D به جذب و استفاده از کلسیم کمک می کند
  • دارای کربنات کلسیم است که کلسیم عنصری بیشتری را نسبت به سایر اشکال فراهم می کند
  • هر قرص حاوی 500 میلی گرم کلسیم و 200 واحد ویتامین D است

توضیحات

کلسیم ویتامین دی وبر نچرالز از مینرال کلسیم و ویتامین D3 تشکیل شده است. کلسیم یک عامل مهم در حفظ استخوان های قوی و سالم مورد نیاز برای داشتن یک زندگی فعال است. مصرف ویتامین D همچنین با کمک به جذب و استفاده از کلسیم و فسفر برای رشد و تجدید استخوان بسیار مهم است.

کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان را می توان از طریق ترکیبی از مصرف کلسیم، ویتامین D، رژیم غذایی سالم و ورزش منظم به دست آورد. مکمل وبر نچرالز دارای کربنات کلسیم است، بالاترین منبع کلسیم عنصری مورد استفاده در مکمل ها، و آن را به بهترین انتخاب برای افرادی که سلامت استخوان ها را در اولویت قرار می دهند، تبدیل می کند.

مصرف کلسیم، زمانی که با ویتامین D کافی، رژیم غذایی سالم و ورزش منظم ترکیب شود، ممکن است خطر ابتلا به پوکی استخوان را کاهش دهد.

خرید کلسیم ویتامین دی وبر نچرالز  – Webber Calcium Vitamin D3 500mg/200IU

کلسیم، فراوان ترین ماده معدنی در بدن انسان، یکی از ضروری ترین مواد معدنی است که نقش مهمی در بسیاری از عملکردهای بدن ایفا می کند. کلسیم که به دلیل عملکرد آن در استحکام و سلامت استخوان ها شناخته می شود، در انقباضات ماهیچه های صاف، سلامت قلب و عروق و هدایت عصبی طبیعی نیز مهم است.

کربنات کلسیم رایج ترین شکل کلسیم مکمل است زیرا حاوی بیشترین کلسیم عنصری است. با مصرف همزمان ویتامین D، جذب به میزان قابل توجهی افزایش می یابد.

ویتامین D به عنوان “ویتامین آفتاب” شناخته می شود زیرا توسط اشعه ماوراء بنفش روی پوست تولید می شود، ویتامین D را می توان از طریق مکمل نیز به دست آورد. برای رشد و بازسازی استخوان بسیار مهم است زیرا جذب کلسیم را تحریک می کند. ویتامین D همچنین دفع کلسیم را کاهش می دهد و جذب کلسیم در استخوان ها را تسهیل می کند.

کربنات کلسیم با ویتامین D (500 میلی گرم در 200 واحد بین المللی) از Webber Naturals به جلوگیری از اختلالات کمبود مواد معدنی در بدن کمک می کند. این مکمل از نظر علمی ثابت شده است که تراکم مواد معدنی استخوان را افزایش می دهد، این مکمل برای بهبود و حفظ استخوان ها و دندان های قوی و همچنین حفظ سلامت کلی ایده آل است.

هدف توصیه شده

  • استخوان ها و دندان های سالم را حفظ می کند
  • مصرف کلسیم، زمانی که با ویتامین D کافی، رژیم غذایی سالم و ورزش منظم ترکیب شود، ممکن است به کاهش خطر ابتلا به پوکی استخوان کمک کند
  • ویتامین D به جذب و استفاده از کلسیم و فسفر کمک می کند

طریقه مصرف کلسیم ویتامین دی وبر نچرالز

دوز توصیه شده (بزرگسالان):

1 قرص کلسیم ویتامین دی وبر نچرالز Webber Calcium Vitamin D3 500mg/200IU  سه  بار در روز چند ساعت قبل یا بعد از مصرف سایر داروها یا طبق تجویز پزشک مصرف شود.

نقد و بررسی‌ها

هنوز بررسی‌ای ثبت نشده است.

اولین کسی باشید که دیدگاهی می نویسد “Webber Natural – Bone Health Calcium Vitamin D3 500mg 200IU”

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

امتیاز دهی
شما هم به این محصول امتیاز دهید
کیفیت
میزان اثربخشی
بسته بندی
ارزش نسبت به قیمت

امتیاز شما به این محصول
0 از 5
امتیاز مجموع این محصول
0 / 5